Tarneaeg ja kohaletoimetamine

NS KING epoest on võimalik kaupa tellida, vaid Eesti piires. NSKING.EE lehel on kuvatud NSKING/ Rieker Eesti ja Läti kaupluste tootevalik. Konkreetse toote saadavust kauplustes kuvatakse kui on aktiveeritud konkreetne jalatsi suurus. Juhul kui kaupluseid suuruse juures ei kuvata, on tegemist NS KING Läti tootevalikus oleva tootega.


Eesti-sisene tarneinfo

  • TASUTA tarne pakiautomaati - tellimused, mille kogumaksumus on/ületab 59€
  • Eesti-sisene tarneaeg on üldjuhul 1-3 tööpäeva
  • Eesti piires toimetame saadetisi Venipak, SmartPOSTI, DPD ja Omniva pakiautomaatidesse ja Venipak kulleri vahendusel koju kätte
  • Kaubale võib ise järgi tulla meie NS KING/ Rieker kauplustesse, juhul kui kogu ostukorv on saadaval ühes kaupluses. Kaupluste nimekiri, kuhu on võimalik tellimus suunata, kuvatakse ostukorvis.
  • Kui tellimuse kogumaksumus jääb alla 59€, lisandub kohaletoimetamise tasu kauba hinnale vastavalt teie poolt valitud transpordile

  • Tarne pakiautomaati:

    • Venipak pakiautomaaditeenus – 2.99€
    • SmartPOSTI pakiautomaaditeenus – 3.99€
    • Omniva pakiautomaaditeenus – 3.99€
    • DPD pakiautomaaditeenus – 3.99 €

    Tarne kulleriga:

    • Venipak kulleriteenus – 4.99€

    Tulen ise järgi – TASUTA



    Rahvusvaheline tarneinfo

    NSKING.EE epoest pole võimalik tellida tooteid väljaspoole Eesti Vabariiki. Juhul kui soovite tellida pakki Läti või Leedu Vabariiki, palume tellimuse vormistada meie
    Läti epoest: nsking.lv või Leedu epoest: nsking.lt.

    NSKING.EE epoest saab tellida Läti NS KING/ Rieker tooteid, juhul kui tellitud toode saadetakse välja Lätist võib tellimuse tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäeva.



    Millal saan oma tellimuse kätte?

    Kui oled valinud tarneviisiks „Tulen ise järgi “– teavitame SMS sõnumiga, kui tellimus on järele tulemiseks valmis. Pakiautomaati või kulleriga tellitud pakkide asukohta saab jälgida järgmisnumbri abil vastava kullerifirma keskkonnas:

  • Venipak

  • Omniva

  • DPD

  • SmartPOSTI



  • Mis on minu jälgimisnumber?

    Saadame jälgimisnumbri koos arvega emaili teel, kohe, kui tellimus on töösse võetud. Kui tellimus sooritakse e-poe keskkonnas sisselogituna – saab „Minu konto“ alajaotusest näha tellimuste ajalugu ja jälgimiskoodi.