Pretensiooni esitamine

Pretensiooni esitamine ja vastutus

Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt kahe kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Peale puuduse või defekti ilmnemist ja pretension esitamist ei ole lubatud defektset toodet edasi kasutada.

Soovitame pretensioon esitada NS King või Rieker kaupluses kohapeal, kus tuleb kliendil täita pretensioonileht.. Pretensioonis tuleb ära märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Palun arvesta, et tootmisveaks ei loeta:

  • Kuluvate osade loomulikku kulumist: sisetaldadele ja kingapaelte kulumine
  • Kui jalatseid on kasutatud mitteotstarbeliselt või mittevastavates ilmastikuoludes
  • Kui jalatsitel on mehaanilised kahjustused

NB! Ärge kuivatage märgasid jalanõusid radiaatori/küttekeha peal ega selle läheduses. See võib põhjustada jalanõude kahjustumist. Sellise defekti tuvastab kergesti ekspertiis, ning sel juhul raha tagasi ei maksta. Märjad jalanõud tuleb kuivatada toatemperatuuril.


Pretensiooni ilmnemisel võta meiega esimesel võimalusel ühendust: e-pood@nsking.ee või +372 5911 7799 (tööpäeviti 8:30-16:00).
Kaebusele vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.


Hoolime kliendi murest ja tegeleme iga pretensiooniga alati eelkõige kliendi huvides.