KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele.

Kas internetipoes pakutavat kaupa saab osta ka müügiesindustest?

Jah, internetipoes pakutavat kaupa on võimalik osta ka NS King müügiesindustes. Klõpsates tootekirjelduse lehel olevat linki "Saadavus kauplustes", näete, millistes esindustes see mudel saadaval on ja mis suuruses.

Kuidas valida õiget suurust?

Suurusnumbri valimise juhendi leiate tootekirjelduse lehelt, kui klõpsate vahekaardile "Suurusinfo". Seal on olemas andmed iga konkreetse toote kohta ning soovitused suurusnumbri valimiseks.

Kui kiiresti kaup kohale toimetatakse?

Kõik müügis olevad kaubad on kauplustes kohapeal olemas, seega pannakse tellimus teele juba järgmisel tööpäeval. Tavaliselt jõuab pakk kliendini 1–6 tööpäeva jooksul (sõltub sellest, kas saadame kauba Eestist Leetu või Lätist Eestisse). Erinevate kampaaniate ja allahindluste ajal võib tarneaeg pikeneda seoses tellimuste suure arvu tõttu. Samuti võib tarneaeg pikeneda, kui tellimuses on mitu toodet.

Mida teha, kui tellitud kaup ei sobi?

Kõige lihtsam ja kiirem tagastusviis on viia toode lähimasse NS Kingi kauplusesse. Kui kaup oli tellitud Omniva pakiautomaati, saab selle samal viisil tasuta läbi pakiautomaadi ka tagastada. Üksikasjalikuma informatsiooni leiate lehelt "Tagastamise ja väljavahetamise tingimused".

Miks tellimuse kinnitus ei ole e-posti aadressile tulnud?

Kui tellimuse kinnitus ei ole e-posti aadressile tulnud, on see tõenäoliselt suunatud rämpsposti hulka.

Mida teha, kui tellitud kaup ei ole tellijani jõudnud?

Meiliaadressile saadetud tellimuse kinnituses on olemas saadetise jälgimise number, mille abil saab kauba liikumist jälgida. Kui Te ei leidnud vajalikku informatsiooni, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega.

Kuhu sisestada sooduskood?

Sooduskood tuleb sisestada tellimuse vormistamise ajal lehel "Ostukorv". Makseviisi lehel on link "Rakenda sooduskood", kuhu tuleb sisestada kehtiv sooduskood.

Kas kõikides poodides kehtib sama hind, mis internetipoes?

Hinnad kauplustes ja internetipoes võivad erineda, sõltuvalt kehtivatest sooduskampaaniatest ja toodete allahindlustest.

Kas kaupa on võimalik tellida kauplusesse, et seda proovida ja osta kohapeal?

Jah. Selleks tuleb aadressile e-pood@nsking.ee saata kiri järgneva informatsiooniga: soovitud toote kood, suurusnumber, Teie telefoninumber ning Teile lähim NS Kinga kauplus.

Kas internetipoes saab kasutada kinkekaarte?

Kinkekaarte saab kasutada ainult NS King esindustes.

Kas kaupa on võimalik broneerida?

Jah, kaupa saab broneerida ainult NS King esindustes maksimaalselt 2 tunniks. Kampaaniate ja allahindluste ajal kaupa broneerida ei ole võimalik.

Kas internetipoest tellitud kauba eest saab maksta järelmaksuga?

Jah, selline võimalus on olemas, kui valite makseviisiks Inbank ja järgite edasisi juhiseid.

Millistesse riikidesse on võimalik NS Kinga kauplustest kaupa tellida??

Hetkel saadame tellimusi Eestisse, Lätti ja Leetu.