E-poe müügitingimused

Kehtiv alates 04.11.2024


1.ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad NS King e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad NS King e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.nsking.ee.
Kauba müüja on Nittis OÜ (edaspidi: müüja), aadress Helgi tee 9, 75312, Peetri alevik, Rae vald, Harjumaa. Registrikood 10058222, tel +372 5911 7799, e-posti aadress
e-pood@nsking.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel NS King e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://nsking.ee/terms-and-conditions/.
Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.


2.TELLIMUSTE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab NS King e-poes esitada kas NS King kliendina sisse logides või külalisena.

2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 

2.3. Klient valib tellimuse transpordiviisi ja asukoha.

2.4. Klient kinnitab ostukorvi vajutades nuppu “telli” ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkonnas. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".

2.5.1. Kliendi kohustus on edastada tõesed kontaktandmed.

2.5.2. NS KING ei vastuta valede kontaktandmete esitamisest tingitud viivituste ja/või paki kohale mitte jõudmise eest.

2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile automaatse e-kirja.

2.7. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega (näiteks kaupa ei õnnestunud komplekteerida). Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

2.8. Pärast tellimuse komplekteerimist saadetakse kliendile e-posti teel arve, millega müüja kinnitab, et on ostja tellimuse vastu võtnud ning millega loetakse müüja ja ostja vahel müügileping sõlmituks. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega e-posti või telefoni teel.


3. KAUBA HIND, MAKESVÕIMALUSED, KLIENDIKAARDI EELISED

3.1. Kõik NS King e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.

3.2. Toodete hinnad kauplustes ja epoes võivad erineda.

3.3. Sisse loginud kliendile kehtib e-poes NS King kliendikaardi soodustus. Kliendikaardi soodustus ei laiene kohaletoimetamise tasule.

3.4. Kauba eest saab tasuda NS King e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja või kliendi ja finantsteenuse osutaja vahel sõlmitud lepingule.

3.5. Maksevõimalused e-poes:

3.5.1. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.6. Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.


4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1. Kauba kättesaamise üldtingimused 

4.1.1. Kaupa saab tellida NS King, Rieker, Bugatti kauplusesse või kulleriteenuse vahendusel kliendi poolt märgitud pakiautomaati või aadressile. See, milliseid pakiautomaadi ja kullerteenuseid saab paki kättesaamiseks kasutada, kuvatakse e-poes ostu vormistamisel tarneviisi valiku juures.

4.2. Kauba kättesaamine kauplusest

4.2.1. Kauba väljastamine toimub kaupluse lahtioleku aegadel kaupluse kassas.

4.2.2. Tellimuse komplekteerimisest ja järele tulekuks valmisolemisest teavitatakse klienti sms sõnumi teel tellimuses märgitud kontaktandmetel, kasutades selleks tellimuses märgitud telefoninumbrit.

4.2.3. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.

4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.2.5. Kauba kättesaamisel kauplusest ei lisandu tellimuse summale kohaletoimetamise tasu.

4.2.6. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 7 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 59 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi ja paki tagastamiseks vajaminevat tagastuskoodi.

4.3.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.4. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma ilma kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

4.4. Kauba kättesaamine Omniva kulleriga

4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.

4.4.2. Kauba üleandmise aeg lepitakse kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. Kui ettehelistamise käigus selgub, et kliendil pole võimalik kaupa vastu võtta kauba Omnivale üleandmise päevale järgneva 3 (kolme) päeva jooksul (v.a pühapäev ja riiklikud pühad), viiakse kullerpakk väljastamiseks Omniva pakiautomaati või postkontorisse. Kliendile edastatakse teade paki väljastuskoha ja -aja kohta.

4.4.3. Kui kliendiga ei ole võimalik 3 (kolme) päeva jooksul kontakti saada, suunatakse kullerpakk väljastamiseks Omniva pakiautomaati või postkontorisse  ning kliendi aadressile kättetoimetamise katset ei tehta. Kliendile edastatakse teade paki väljastuskoha ja -aja kohta.

4.4.4. Kullerpakke, mida kuller ei saanud kätte toimetada, hoiustatakse postiasutuses või pakiautomaadis 15 kalendripäeva.

4.4.5. Kliendile kättetoimetatud ja kliendi soovil tagastatavaid saadetisi võetakse vastu kõigis postkontorites või pakiautomaatides. Saadetise tagastamisel peab saadetisel olema peal originaalaadresskaart. 

4.5. Kauba kontroll

4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Kui tootepakendit on võimalik avada seda kahjustamata, kuid klient on rikkunud pakendit, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tootepakendi väärtuse vähenemisega tekitatud kahju hüvitamist, mis arvestatakse maha kliendile tagastatavast ostusummast. Juhul, kui tootepakendit ei saa avada seda kahjustamata, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.

4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise risk üle kliendile.

4.6. Pakendite tagastamine

4.6.1. E-poest ostetud kauba pakendid (pappkastid ja -karbid, paberkotid, pakkepaber, ümbrikud ja kleeplintidega pappkastid) on võimalik tagastada paberi- või pakendikonteinerisse. Täpsemat infot tagastamiskohtade ja sorteerimisjuhiste kohta leiab www.kuhuviia.ee


5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüja töötleb kliendi poolt e-poes sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, telefon) eelkõige tellimuse täitmiseks ning kauba kliendile kohale toimetamiseks vastavalt müüja andmekaitsetingimustele.

5.2. E-poodi sisse loginud klientide isikuandmeid töödeldakse lisaks müüja andmekaitsetingimustele ka vastavalt kliendikaardi tingimustele.


6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE, TAGASIMAKSED

6.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 8). Esimese 14 päeva jooksul saab pakiautomaadiga tellitud tooted tagastastada tasuta, kasutades sms teavituses olevat tagastuskoodi.

6.2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud toodete tagastuslehe või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga NS King või Rieker kauplusesse. Pakiautomaadi või kulleri kaudu tellitud pakid saab vastava teenuse kaudu tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist. Täpsem kirjeldus paki tagastamisviiside kohta on toodud ära NS King kodulehel www.nsking.ee. Tagastuslehe leiab siit: tagastusleht

6.3. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Toodet ei tule tagastada originaalpakendis, kui pakendit ei olnud võimalik avada pakendit kahjustamata. 

6.4. Kauba väärtuse vähenemise ulatuse määrab Müüja kasutades vajadusel eksperdi arvamust. Eksperdina aktsepteeritakse kauba tootjat ja maaletoojat. Kui klient ei nõustu väärtuse vähenemise arvamusega, siis annab väärtuse vähenemise kohta siduva arvamuse Müüja poolt valitud sõltumatu ekspertiisibüroo. Kui ekspertiisibüroo arvamus kinnitab Müüja hinnangut väärtuse vähenemise kohta, siis hüvitab ekspertiisikulud klient. Kui ekspertiisbüroo arvamus ei kinnita Müüja hinnangut väärtuse vähenemise kohta, siis kannab ekspertiisi kulud Müüja. Juhul kui klient ei nõustu sõltumatu ekspertiisibüroo arvamusega, on tal õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole.

6.5. Tagastusõigus ei laiene hooldusvahenditele ja Collonil toodetele.

6.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma arvestades müügitingimustes sätestatud erisusi ilma kohaletoimetamise tasuta viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.


7. KAUBA VAHETAMINE

7.1. E-poest ostetud jalanõude suurust saab vahetada kõikides NS King kauplustes kohapeal tingimusel, et tegemist on sama jalatsi mudeliga ja soovitud suurus on kaupluses kohapeal olemas.

7.1.1. Suuruse vahetamiseks kaupluses, tuleb esitada ostu sooritamist tõendav dokument.

7.2. NS King e-poest ostetud jalanõusi pole võimalik ümber vahetada teise jalatsi mudeli vastu.

7.3. Kui on soov vahetada toote suurust, kuid kauplusesse kohapeale pole võimalik tulla, tuleb tagastada esialgne tellimus ja e-poe keskkonnas vormistada uus tellimus.


8. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

8.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest mõistliku aja jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Peale puuduse või defekti ilmnemist ja pretension esitamist ei ole lubatud defektset toodet edasi kasutada.

8.2. Soovitame pretensioon esitada NS King või Rieker kaupluses kohapeal, kus tuleb kliendil täita pretensioonileht. Pretensioonis tuleb ära märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument. Müüja vastab kliendi kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8.3. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

8.4. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (Pronksi 12 Tallinn 10117, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.