+372 5911 7799      e-pood@nsking.ee  (8:30-16:00)

Tagastamine ja vahetus

Meie tagastuspoliitika on loodud sinule mõeldes!

Internetist õige kingasuuruse valimine on väga keeruline, me teame seda väga hästi. Seepärast võimaldame kõigile oma e-poe klientidele alati tasuta tagastuse. Sa ei pea midagi selgitama, lihtsalt tagasta jalatsid ja proovi uuesti.

Suuruse vahetamiseks on kaks võimalust

  • Vaheta kaupluses.
    • Kontrolli tootelehelt, millistes kauplustes on olemas sobiv suurus.
    • Mine kauplusesse ja võta kaasa jalatsid koos karbiga ning e-poe arve.
  • Saada tagasi e-poodi
    • Kirjuta tagastuslehele, millist suurust soovid ja tagasta kaup.
    • Saadame sulle tasuta uue suuruse samasse punkti, kuhu eelmise tellisid.
    • Suurust saad vahetada, siis kui tagastad 7 päeva jooksul. Hiljem tagastades pead vormistama uue tellimuse.

NB! Veendu, et kauba küljes on alles kõik etiketid ja ei ole kasutusjälgi.

Kauba tagastamine 30 päeva jooksul

Kui sulle ei sobinud kauba suurus, värvus või väljanägemine, siis saad selle tagastada 30 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.

    • Peale seda, kui tagastatud kaup on vastuvõetud ja meiepoolt kontrollitud, saad tellimuse vormistamisel märgitud e-posti aadressile sellekohase teavituse.
    • Raha tagastatud kauba eest laekub ostu sooritanud isiku pangakontole 5 tööpäeva jooksul tagastuse kinnitamise hetkest, sõltuvalt panga tingimustest.
    • Tagastamisele kuulub ainult kauba maksumus.

NB! 30-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele.

Kaupluse kaudu tagastamine

Kui tellisid Smartposti pakiautomaati

Itella Smartpost logo

    • Võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King kauplusteketi kauplusesse.
    • Kui sul puudub selline võimalus, siis hoia alles paki saabumisteates olnud uksekood ja paki jalatsid nii nagu nad olid saabudes. Saabumise uksekood kehtib tagastuskoodina 14 päeva.
    • Lisa karpi ostuarve ja korrektselt täidetud tagastusleht (täida tagastusleht ausalt, see aitab meil oma teenust parandada).
    • Smartposti sõnumist leia algne uksekood. Vali pakiautomaadist, "paki tagastamine" ja toimeta edasi vastavalt juhistele.

Kui tellisid Omniva pakiautomaati

Omniva logo

    • Võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King kauplusteketi kauplusesse.
    • Kui sul puudub selline võimalus, siis hoia alles paki saabumisteates olnud Omniva tagastuskood ja paki jalatsid nii nagu nad olid saabudes. Tagastuskood kehtib 14 päeva.
    • Lisa karpi ostuarve ja korrektselt täidetud tagastusleht (täida tagastusleht ausalt, see aitab meil oma teenust parandada).
    • Omniva sõnumist leiad tagastuskoodi. Vali pakiautomaadist, "paki tagastamine" ja toimeta edasi vastavalt juhistele.

Kui tellisid DPD pickup punkti

DPD logo

    • Võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King kauplusteketi kauplusesse.
    • Kui sul puudub selline võimalus, siis võta meiega ühendust:
      • Saada oma tellimusega seotud e-mailile vastus pealkirjaga "Soovin tagastamiseks pakisilti"
      • Me saadame sinu e-mailile pickup punkti jaoks vajaliku tasuta pakisildi.
    • Prindi etikett ja kinnita pakile
    • Vii pakk lähimasse DPD pickup punkti
    • Vaata DPD pickup punktide nimekirja
    • Kui sul ei ole printerit, siis saad pickup punktist omale etiketi väljatrükkida skäneerides etiketi QR koodi telefoni ekraanilt või näidates seda pakipoe teenindajale.

Kui tellisid paki Postkontorisse

    • Võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King kauplusteketi kauplusesse.
    • Kui sul puudub selline võimalus, siis ära kahjusta pakil olevat Omniva etiketti.
    • Paki jalatsid nii nagu nad olid saabudes, lisa karpi ostuarve ja korrektselt täidetud tagastusleht (täida tagastusleht ausalt, see aitab meil oma teenust parandada).
    • Veendu, et pakil on alles ja loetavalt nähtav saabumisel olnud Omniva etikett.
    • Anna pakk postitöötajale.

Kui tellisid Kulleriga

    • Võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King kauplusteketi kauplusesse.
    • Kui sul puudub selline võimalus, siis võta meiega ühendust ja me saadame sinu juurde kulleri.

Nõuded tagastatud kaubale

    • Kaup peab olema originaalpakendis ja etikettidega ning kasutusjälgedeta.
    • Tagastatud kaubale tuleb lisada karbis olnud tagastusleht. Tagastuslehe võid ka välja printida siit. EE-RU-Tagastusleht.pdf

Kauba tagastamine tootmisvea ilmnemisel

Jalatsite ja aksessuaaride ostmisel on sul 2 aasta jooksul õigus esitada pretensioon ilmnenud tootmisvigade kohta.

    • Hoolime sinu murest ja tegeleme iga pretensiooniga alati eelkõige sinu huvides
    • Võta meiega esimesel võimalusel ühendust e-posti aadressil e-pood@nsking.ee või telefonil +372 5911 7799 (tööpäeviti 8:30-16:00).
    • Täida karbis olnud tagastusleht või salvesta siit ja trüki välja: EE-RU-Tagastusleht.pdf
    • Toimeta kaup meieni

Palun arvesta, et tootmisveaks ei loeta kuluvate osade loomulikku kulumist:

    • Sisetaldadele ja kingapaelte kulumist
    • Kui jalatseid on kasutatud mitteotstarbeliselt või mittevastavates ilmaoludes
    • Kui jalatsitel on mehaanilised kahjustused


NB! Ära kuivata märjaks saanud jalatseid kuumal küttekehal või selle vahetus läheduses. See põhjustab jalatsite hävinemise, mida on lihtne ekspertiisis tuvastada ning see ei kuulu hüvitamisele. Lase märgadel jalatsitel toa temperatuuril kuivada.

Meile lähimad pakiautomaadid.

Kui ülalnimetatud tagastusmoodused ei sobi sulle, saada pakk ühte meie lähimaist pakiautomaatidest ja tasu saatmise eest ise. Me hüvitame sinu postikulu 5€ ulatuses.

    • Omniva pakiautomaat: Peetri Selver
    • Itella Smartpost automaat: Peetri Selver
    • DPD Automaat: Peetri Selver
    • Saada meile e-mailiga oma postipaki saatmise tšekk.