Kauba tagastamine
1. Nõuded tagastatavale kaubale
1.1. Tarbija võib tutvuda tootega viisil, mis on vajalik toote olemuse, omaduste ja toimimise veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Tagastada saab originaalpakendis-ja siltidega korrektset kasutamata kaupa.
1.2. Kõik tagastatavad tooted peavad olema asetatud karbi või kilekoti sisse. Teipi ega pakisilte ei tohi kinnitada originaalpakendile. Tooted tuleb pakendada nii, et nad ei saaks transpordi käigus vigastada.
1.3. Tagastatavale kaubale tuleb lisada tellimusega kaasas olnud tagastusleht. Lihtsustatud vormis tagastuslehe saab välja trükkida siit.
2. Kauba vahetamine
2.1. E-poest ostetud jalanõude suurust saab vahetada kõikides NS King kauplustes kohapeal tingimusel, et tegemist on sama jalatsi mudeliga ja soovitud suurus on kaupluses kohapeal olemas.
2.1.1. Suuruse vahetamiseks kaupluses, tuleb esitada ostu sooritamist tõendav dokument.
2.2. NS King e-poest ostetud jalanõusi pole võimalik ümber vahetada teise jalatsi mudeli vastu.
2.3. Kui on soov vahetada toote suurust, kuid kauplusesse kohapeale pole võimalik tulla, tuleb tagastada esialgne tellimus ja e-poe keskkonnas vormistada uus tellimus.
3. Kauba tagastamine, lepingust taganemine, tagasimaksed
3.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (v.a toote puuduste ilmnemisel). Esimese 14 päeva jooksul saab pakiautomaadiga tellitud tooted tagastastada tasuta, kasutades sms teavituses olevat tagastuskoodi.
3.2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud toodete tagastuslehe või lepingust taganemise avalduse ning edastama selle koos kaubaga NS King või Rieker kauplusesse. Pakiautomaadi või kulleri kaudu tellitud pakid saab vastava teenuse kaudu tagasi saata 14 päeva jooksul peale kauba kätte saamist.
3.3. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Toodet ei tule tagastada originaalpakendis, kui pakendit ei olnud võimalik avada pakendit kahjustamata.
3.4. Selleks, et veenduda kauba sobivuses ehk kauba olemuses, omadustes ja toimimises, on kliendil lubatud kaubaga tutvuda ja seda proovida viisil, nagu seda on lubatud tavapäraselt teha poes. Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks. Näiteks tohib tutvumise käigus jalanõusid proovida, kuid ei tohi võtta kasutusele ja neid kanda. Kauba lubatust muul viisil kasutamiseks ja seeläbi kauba halvendamiseks peetakse seda, kui selle kauba eeldatav müügihind ei oleks samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam. Muuhulgas võidakse lubatust muul viisil kauba kasutamiseks pidada seda, kui klient on eemaldanud kaubaga tutvumisel selle küljes olevad esemed (nt kaitsekiled, etiketid), mis on kaubale paigutatud selle seisukorra kaitsmiseks, ning nende eemaldamise tulemusena ei ole selle kauba eeldatav müügihind samadel tingimustel müües enam sama Müüja poolt müüdava samaväärse uue kaubaga, vaid madalam.
3.5. Tagastusõigus ei laiene hooldusvahenditele, mille vahetu pakend on avatud ja/või pole võimalik selle kasutamist kontrollida.
3.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma arvestades müügitingimustes sätestatud erisusi ilma kohaletoimetamise tasuta viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4. Kauba tagastamine- kaup tellitud pakiautomaati
- lisa tagastatavale kaubale tagastusleht
- võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King / Rieker kauplusesse
- Venipak, DPD, Omniva: kasuta sms sõnumis kuvatud tagastuskoodi, kood kehtib 14 päeva
- Itella:
a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, millega pakk pakiautomaadist välja võeti, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
b) Kui pakk saabus Smartposti valgesse pakiautomaati või pakipunkti, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.
c) Tagastusperiood on 14 päeva alates paki kättesaamisest - pakiautomaadist vali „paki tagastamine“ ja toimeta edasi vastavalt juhistele
5. Kauba tagastamine- kaup tellitud kullergiga
- võimalusel toimeta pakk lähimasse NS King / Rieker kauplusesse
- juhul kui kauplusesse toodete viimine pole võimalik, võta meiega ühendus ja saadame kulleri pakile järgi või edastame juhised, kuidas on võimalik tagastada kaup läbi pakiautomaadi
Defektse toote tagastamise ja pretensiooni esitamisega seotud info leiad siit.
Validate your login